Filmer jag vägrar se

Visst finns det sådana filmer. Något jag (tyvärr)vägrar se, som jag skäms över är faktiskt Paranormal Activity. Sorry, men det verkar bara vara för mycket. Visst älskar jag haunting genren, men denna skall bara var för jäkla ruggig! Jag är en mes, jag vet. Annars är det bara de sadistiska våldsplatter jag bojkottar. Mitt största hatobjekt är såklart Hostel och Saw 3 och framåt. Dessa filmer står för nåt annat. De går under genren extrem, depraverad våldsporr på samma nivå som GTA-spelen etc. Här handlar det bara att äckla och chockera, och hur svårt är det egentligen? Sådan skit såg vi redan på 70 talet i italienska äckel-splatter som New York ripper och Kannibalfilmer.

Dessa kan gå i graven i glömska.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den är inte ruggig. I know, JAG är en mes. Satte mig ner med många goda vänner för att se den.... Man satt bara och vänta på att filmen skulle ta slut.

2010-10-25 @ 17:17:08
Postat av: Felle ^^

;OO saw som äär så bra! faast jag kan hålla med om att det egentligen inte är någon skräck film utan mer menat att äckla folk.. annars tycker jag dom är grymt spännande att kolla på! ;D

2010-10-25 @ 17:21:17
Postat av: Anonym

Paranormal activity borde få ett pris för världens oläskigaste sträckfilm! Den är inte läskigt någonstans. Jag satt och kollade på den ensam, mitt i natten. Tro mig, den är så himla lam och inte alls läskig. Eftertexterna är det enda spännande i filmen!

2010-10-25 @ 17:22:09
Postat av: staffan

Är det sant!? Jag vill verkligen se den, men har hört så jävla mycket snack. Den är säkert inte så bra egentligen, men då skall jag nog bita ihop. Pallar inte riktigt med när det är för "realistiskt"

2010-10-25 @ 22:09:41
Postat av: Emelie

Kom hit av en slump! Jag själv är spökrädd och har fortfarande men av Paranormal Activity. Men så hade jag ju förutsättningarna också, förstås.

2011-07-25 @ 16:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0